Hei, oletko tulossa dmexcoon?

2017/08/22

Muistathan vierailla dmexcossa 13.-14.9.2017 myös yhteistyökumppanimme Smart Adserverin standilla. Löydät Smart adserverin täältä: Halli 6 – D049.

Smart Adserveristä

Smart AdServer on riippumaton, julkaisijoihin keskittynyt täyden palvelun mainosalusta. Sen avulla julkaisija voi hallita digitaalista mainontaa kaikissa muodoissa (display, rich media, video, natiivi), kaikilla näytöillä (dektop, app, mobiili) ja kaikissa myyntikanavissa (suora, RTB, automated guaranteed) – oikeassa laitteessa, oikeassa muodossa ja oikeaan aikaan.

Verkkosivu – http://smartadserver.com

Smart Deal+ Brunssi Dmexcossa 2017

Smart AdServerin tiimi toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi brunssille kuulemaan uudesta Smart Deal+ ratkaisusta: Keskiviikkona, 13. syyskuuta klo 10:30 Halli 6, Ständille D049. Nautitaan yhdessä maistuva brunssi ja juhlitaan tapahtuman alkamista. Rekisteröidy mukaan täällä.

Jos olet tulossa, älä epäröi ottaa yhteyttä!

Relevantin CEO Petri Kokkonen ja CSO Otto Neubert ovat myöskin paikan päällä. Voi varata tapaamisen suoraan myös täältä – kirjoita kommenttiin Petri tai Otto, jos olet kiinnostunut tapaamaan meitä.

Nähdään Dmexcossa!

Petri Kokkonen
CEO
+358 40 833 5077

Otto Neubert
CSO
+45 20 20 00 55

Jaa tämä:

Lue myös:

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #1 Asiakaskohtainen näkymä

2017/11/21

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan ensimmäinen osa, joka keskittyy Asiakaskohtaiseen näkymään.

Lue lisää

Mitä eroa on Google Display Networkin ja DoubleClick Bid Managerin välillä?

2017/11/21

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjoiden ostamiseen mm. Google Display Networkin ja ohjelmallisesti ostettaviin kampanjoihin DoubleClick Bid Manager (DBM) alustan. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät täältä joitakin olennaisimpia.

Lue lisää

Oman datan hyödyntäminen – 3 perusasiaa

2017/11/16

Haluaisitko tietää, keitä juuri sinun asiakkaasi tai potentiaaliset asiakkaasi ovat, kohdentaa mainontaa juuri heille ja saada heidät tekemään ostoksia? Liikkeelle kannattaa lähteä ihan perusasioista – mihin dataa voidaan käyttää, millaisia riskejä siihen liittyy ja miten päästä helposti eteenpäin?

Lue lisää

Relevant Audiencessa tarjolla jo 300 segmenttiä mainostajille

2017/11/15

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 300 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. 

Lue lisää