Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Samuel Palmér

2017/12/14

Samuel on aloittanut lokakuussa Relevantilla System Architectina. Samuel työskentelee yhdessä kehitystiimimme kanssa Relevant Apps tuotteen parissa. Relevant Apps on uusi tuote, josta Relevant Audiencen datakumppanit saavat reaaliaikaisen näkymän datan myynneistään. Tämä lisää entisestään prosessien läpinäkyvyyttä ja automaatiota Relevant Audiencessa mukana oleville kumppaneillemme. Perustuen Samuelin vahvaan taustaan online mainonnan parissa – hän auttaa Relevanttia tarjoamaan asiakkaille laajemmat työkalut seurantaan ja raportointiin sekä mahdollistaa nopeamman reagoinnin tuottojen kasvattamiseksi.

Kysyimme Samuelilta muutamia kysymyksiä ja ensifiiliksiä osana Relevantin tiimiä:

Miten kiinnostuit työskentelystä Relevantilla?

Olen tiennyt Relevantin jo vuosia ja pitänyt sitä ammattitaitoisena ja luotettavana yrityksenä, jolla on laajempi osaaminen verkkomainonnan alasta kuin millään muulla Pohjoismaalaisella yrityksellä. Sen takia en epäröinyt hetkeäkään kun minulle tarjoutui mahdollisuus päästä mukaan kehittämään Relevantin tuotteita.

Mikä tekee digitaalisesta toimialasta kiinnostavan?

Viime vuosina verkkomainonnan hallintajärjestelmät ovat mielestäni käyttäjän näkökulmasta selkeytyneet, mutta edelleen jaellaan paljon kävijöille epäsopivaa mainontaa. Olemme menossa yhä enemmän kohti datalla hallittua kehittyneempää digitaalista markkinointia, johon liittyy vielä paljon ratkottavia mielenkiintoisia haasteita. Työ alan kehityksen kärjessä näiden asioiden ratkomiseksi on erittäin mielenkiintoista ihmiselle, joka suhtautuu intohimoisesti tekniseen ongelmanratkaisuun.

Mistä olet nauttinut työssäsi eniten ensimmäisten viikkojen aikana?

Relevantin ystävällinen ja avoin ilmapiiri auttaa mielestäni kaikkia työntekijöitä – ei ainoastaan täyttämään omat tavoitteensa – vaan myös työskentelemään yhdessä yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Pidän siitä miten avoimesti yrityksessä jaetaan kaikkea tarvittavaa tietoa, näin tiedämme mihin suuntaan olemme menossa ja osaamme toimia sen mukaisesti.

Haluaisitko sinä olla osa Relevantin tiimiä?

Oletko digialan kokenut konkari ja kaipaat uusia haasteita vai vasta työurasi alussa, mutta haluaisit innokkaasti oppia lisää verkkomainonnasta ja verkkomedioista? Me Relevantilla etsimme jatkuvasti rentoon porukkaamme vahvistusta erilaisiin tehtäviin. Katso avoimet työpaikkamme.

Comments

comments

Lue myös:

Mitä tarkoittaa Look-alike mallinnus ja miten se toimii?

2018/01/16

Analysoimalla dataa voidaan tunnistaa minkälaiset yleisöt ovat yrityksen parhaita asiakkaita. Tunnistamisen jälkeen voidaan dataa hyödyntäen kohdistaa heille sopivia markkinointitoimenpiteitä. Mutta miten voimme tavoittaa enemmän samankaltaisia yleisöjä kuin parhaat asiakkaamme ja saada lisää asiakkaita kustannustehokkaasti?

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Mikael Roupé

2018/01/15

Mikael Roupé on aloittanut Relevantilla Digital Business Managerina marraskuussa 2017. Mikael keskittyy viime vuonna lanseeratun datan markkinapaikan Relevant Audiencen Ruotsin toimintojen kehittämiseen. Mikael on toiminut digitaalisen liiketoiminnan parissa jo yli vuosikymmenten ja hänellä on laaja osaaminen datan analysoinnista pohjautuen erityisesti InsightOne ja Experian – järjestelmiin.

Lue lisää

Uudenlainen lukijaindeksi avaa sisällöntuotannon ja lukijoiden mieltymysten välisiä eroja

2018/01/03

Liian moni artikkeli käsittelee urheilua, enemmän sisältöä kaivattaisiin taas perheeseen ja vanhemmuuteen liittyen. Suhdeluvut saattavat vaihdella sen mukaan, millä tapaa julkaisijat asioista kirjottavat. Esimerkiksi nämä asiat tulivat ilmi Ruotsalaisen natiivimainontaan keskittyneen Strosslen hiljattan valmistuneesta Eurooppalaisesta lukijatutkimuksesta.

Lue lisää

Kiitokset kuluneesta vuodesta!

2017/12/20

Paljon on ehtinyt tapahtua kuluneen vuoden aikana. Yhteenvetona voisi sanoa, että vuosi 2017 oli Relevantille datan, kehityksen, kansainvälisen kasvun, uusien kollegoiden ja tottakai myös loistavien asiakkaiden vuosi. Paljon on ehtinyt tapahtua kuluneen vuoden aikana. Yhteenvetona voisi sanoa, että vuosi 2017 oli Relevantille datan, kehityksen, kansainvälisen kasvun, uusien kollegoiden ja tottakai myös loistavien asiakkaiden vuosi. Tässä muutamia kohokohtia vuoden varrelta.

Lue lisää

Ohjelmallinen mainonnan myynti – mihin kiinnittää eniten huomiota juuri nyt?

2017/12/13

Ohjelmallinen mainonnan myynti on antanut verkkomainonnan myynnille uudet kasvot. Ohjelmallisen mainonnan myynnin ympärillä käydään paljon keskustelua – niinpä haluammekin jakaa muutaman asian, johon meidän mielestämme kannattaa kiinnittää eniten huomiota juuri nyt.

Lue lisää