Vuoden 2016 Natiivimainonnan alusta: Strossle

2016/11/30

Native Advertising Institute valitsi Strosslen vuoden 2016 parhaaksi natiivimainonnan alustaksi 16. marraskuuta Native Advertising Days 2016 -tapahtumassa Berliinissä. Tapahtuma on alan suurin ja tänä vuonna mukana yli 300 ammattilaista eri sidosryhmistä. Ehdokkaat oli valinnut ammattitaitoinen tuomaristo, joka koostui alan huipuista. Mukana tuomaristossa oli  mm. Linkedin sisältöjohtaja sekä Nudgen toimitusjohtaja. Palkinnot jaettiin yhteensä 29 kategoriassa.

Kaikki finalistit ja palkitut näet täältä

Native Advertising Institute

Native Advertising Institute, joka sijaitsee Kööpenhaminassa Tanskassa, on perustettu auttamaan markkinojia menestymään natiivimainonnassa. Se tarjoaa työkaluja ja parhaita käytäntöjä sekä oppaita ja tutkimuksia natiivimainonaan liittyen. Native Advertising Days 2016 -tapahtuma oli ensimmäinen maailmassa yksinomaan natiivimainonnalle omistettu tapahtuma, joka houkutteli paikalle useita arvostettuja puhujia, brändejä sekä julkaisijoita. Tänä vuonna Native Advertising Institute on julkaissut kaksi merkittävää natiivimainonnan tutkimusta yhdessä FIPP – the Network for Global Media ja INMA – the International News Media Association kanssa.

Strossle

Strossle auttaa julkaisijoita ja mainostajia lisäämään liikennettä verkkosivuilleen, houkuttelemaan uusia kävijöitä sekä kasvattamaan näin liiketoiminnan tuottoja. Strosslen teknologia luo jokaisesta sivulatauksesta kävijälle personoidun mediakokemuksen. Mainostajalle Strossle tarjoaa luonnollisen ja tehokkaan jakelukanavan omille sisällöille laadukkaassa mediaympäristössä. Erityisen tehokasta mainonnasta tekee natiivimainosten näkyminen aina median luonnollisen sisällön yhteydessä sille sopivimmassa, lukijalle räätälöidyssä kontekstissa. Strosslea käyttää yli 1000 julkaisijaa 10 eri maassa. Strossle on perustettu 2013, sillä on 60 työntekijää sekä kaksi rekisteröityä patenttia.

Lisätietoja:

Kimmo Vihanto, CEO Strossle Finland Oy
Puh: +358 50 550 3661
Email: kimmo.vihanto(a)strossle.com

Jaa tämä:

Lue myös:

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Tuukka Aaltonen

2017/10/10

Tuukka on aloittanut heinäkuussa Relevantilla projektipäällikkönä. Tutustuttuaan tarkemmin yrityksen eri toimintoihin hän on keskittynyt etenkin mainostajien ja toimistojen datalähtöisen markkinoinnin palveluportfolion kehittämiseen ja verkkopalveluiden kaupallistamisprojekteihin. Tuukka vahvistaa Relevantin projektiosaamista ohjelmistoprojektien konsultoinnissa kerääntyneellä teknisellä ja kaupallisella osaamisellaan.

Lue lisää

Julkaisija, lisää Ads.txt tiedosto sivustollesi nyt!

2017/10/10

Ads.txt tiedoston käyttöönotto on yleistynyt hyvin nopeasti. Google on ilmoittanut että marraskuusta lähtien Googlen Bid Managerin kautta voi ostaa inventaaria ainoastaan lähteistä, jotka on Ads.txt tiedostossa mainittuja valtuutettuja myyjiä, silloin jos tiedosto on käytössä.

Lue lisää

Olemme nyt virallisesti Relevant Digital Oy

2017/10/10

Datan keräämisen ja -aktivoinnin sekä online mainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava Relevant on nyt virallisesti Relevant Digital Oy (ent. Relevant Partner 4 Media Oy). Relevantin monipuolinen data- ja teknologiaosaaminen kuten myös erittäin vahva palveluliiketoiminta tuottavat arvoa laajalle asiakasryhmälle.

Lue lisää

Hej Sverige! Relevant on nyt myös Ruotsissa!

2017/10/09

Reilu vuosi sitten aloitimme toimintamme aktiivisemmin Pohjoismaissa yhdistyessämme Tanskalaisen Digideen kanssa. Silloin avasimme toimiston Helsingin lisäksi Kööpenhaminaan. Voimme iloksemme kertoa että kasvutarinamme saa jatkoa sillä olemme viime viikolla avanneet toimiston myös Tukholmassa.

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Rasmus Josefsen

2017/09/07

Rasmus on aloittanut kesäkuussa Relevantilla Data-analyytikkona. Rasmus analysoi dataa ja luo kohderyhmiä Relevant Audienceen. Käytännössä Rasmus avustaa dataa myyviä asiakkaitamme saamaan halutuimmat ja arvokkaimmat yleisöt myytäväksi sekä datan ostajia löytämään heille eniten arvoa tuottavat yleisöt palveluistamme.

Lue lisää