Relevant aloittaa yhteistyön Smart AdServerin kanssa Pohjoismaissa

2016/08/24


Relevant Partner 4 Media Oy aloittaa yhteistyön Smart AdServerin kanssa, joka on yksi alan johtavista digitaalisen mainonnanhallinnan alustoista. Sopimuksen myötä Relevant edustaa Smart Adserveriä yksinoikeudella Suomessa, Tanskassa, Norjassa ja Ruotsissa.

Smart AdServer on riippumaton, julkaisijoihin keskittynyt täyden palvelun alusta. Sen avulla julkaisija voi hallita digitaalista mainontaa kaikissa muodoissa (display, rich media, video, natiivi), kaikilla näytöillä (dektop, app, mobiili) ja kaikissa myyntikanavissa (suora, RTB, automated guaranteed) optimoiden saumattomasti parhaat mahdolliset tulot. Smart AdServer CEO, Cyrille Geffray selventää: “Kumppanuus Relevantin kanssa antaa meille eväät laajentaa hyvin dynaamiselle ja potentiaaliselle markkina-alueelle. Ainutlaatuinen alustamme yhdessä Relevantin ammattitaitoisen tiimin kanssa tarjoaa julkaisijoille loistavat työvälineet mainosinventaarin arvon ja tuottojen maksimointiin.”

Relevant auttaa asiakkaitaan kasvattamaan mainonnan tuottoja, lisäämään yleisön arvoa sekä luomaan uusia tulovirtoja. Relevant tarjoaa julkaisijoille työvälineitä ja palveluita, AdOpsia, konsultointia ja koulutusta. Relevantilla on laaja tuntemus verkkomainonnan kehittämiseen ja kaupallistamiseen tarvittavista työkaluista ja teknologioista. Petri Kokkonen, CEO, Relevant “Relevant on toiminut alalla jo yli vuosikymmenen. Meillä on laaja kokemus mainonnan jakelusta ja ohjelmallisesta kaupankäynnistä. Tarjoamme resursseja, mainonnan teknologioita, osaamista ja vankkaa kokemusta johtaville julkaisijoille Pohjoismaissa. Smart AdServerin laadukas tuote vahvistaa visiotamme ja tukee tavoitettamme laajentaa toimintaamme Pohjoismaissa.”

Smart AdServeristä
Smart AdServer perustettiin vuonna 2001. Se on ainoa riippumaton julkaisijapuolen suoramyyntiin ja ohjelmalliseen kaupankäyntiin tarkoitettu mainonnanhallinta alusta. Ainutlaatuinen kokonaisvaltainen lähestymistapa palauttaa kontrollin julkaisijalle ja auttaa uudistamaan ja optimoimaan tuottoja kaikissa kanavissa ja mainosmuodoissa – display, rich media, natiivi ja video – kaikilla näytöillä. Smart AdServerillä on 9 massa 150 työntekijää. Julkaisija- ja verkosto-asiakkaita on yhteensä yli 600 maailmanlaajuisesti. Mainoksia jaetaan yhteensä 30 000 sivustolle ja sovelluksiin. Julkaisijoista alustaa käyttää mm. Genesis Media, Axel Springer, Clarin, Telcel, SFR, Le Monde, Wine Enthusiast ja Ozy.com.

Relevantista
Relevant on perustettu vuonna 2011 ja sillä on toimistot Helsingissä, Kööpenhaminassa sekä edustus Oslossa. Yhteensä 20 työntekijällä on laaja tuntemus digitaalisen mainonnan kehittämisessä ja kaupallistamisessa hyödynnettäviin työkaluihin ja teknologioihin. Relevant on auttanut jo yli satoja online-media julkaisijoita ja lunastanut paikkansa alan johtavana kumppanina. Relevant palvelee päivittäin yhteensä yli 80 asiakasta. Osaaminen jakautuu kolmeen osa-alueeseen:

Lisensoitu teknologia – Relevant edustaa ja myy mainonnan- ja datanhallinnan teknologioita sekä järjestää koulutuksia ja tukee teknologioiden käytössä. Palvelut ja konsultointi – Palveluportfolio on olennainen osa Relevantin liiketoimintaa. Relevant tuottaa mm. AdOps palvelua, tukea ohjelmallisessa kaupankäynnissä ja muita hallintapalveluita sekä konsultointiprojekteja medioille. Omistettu teknologia – Relevant on tuottanut laajan valikoiman tuotteita asiakkailleen mm. ohjelmallisen mainonnan raportointityökalun (SuperInsight) sekä natiivimainonnan ja displayn itsepalvelu -ostotyökaluja.

Lisätiedot:
Relevant Partner 4 Media, Petri Kokkonen – petri.kokkonen@relevant.fi – +358 40 833 5077

Jaa tämä:

Lue myös:

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Tuukka Aaltonen

2017/10/10

Tuukka on aloittanut heinäkuussa Relevantilla projektipäällikkönä. Tutustuttuaan tarkemmin yrityksen eri toimintoihin hän on keskittynyt etenkin mainostajien ja toimistojen datalähtöisen markkinoinnin palveluportfolion kehittämiseen ja verkkopalveluiden kaupallistamisprojekteihin. Tuukka vahvistaa Relevantin projektiosaamista ohjelmistoprojektien konsultoinnissa kerääntyneellä teknisellä ja kaupallisella osaamisellaan.

Lue lisää

Julkaisija, lisää Ads.txt tiedosto sivustollesi nyt!

2017/10/10

Ads.txt tiedoston käyttöönotto on yleistynyt hyvin nopeasti. Google on ilmoittanut että marraskuusta lähtien Googlen Bid Managerin kautta voi ostaa inventaaria ainoastaan lähteistä, jotka on Ads.txt tiedostossa mainittuja valtuutettuja myyjiä, silloin jos tiedosto on käytössä.

Lue lisää

Olemme nyt virallisesti Relevant Digital Oy

2017/10/10

Datan keräämisen ja -aktivoinnin sekä online mainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava Relevant on nyt virallisesti Relevant Digital Oy (ent. Relevant Partner 4 Media Oy). Relevantin monipuolinen data- ja teknologiaosaaminen kuten myös erittäin vahva palveluliiketoiminta tuottavat arvoa laajalle asiakasryhmälle.

Lue lisää

Hej Sverige! Relevant on nyt myös Ruotsissa!

2017/10/09

Reilu vuosi sitten aloitimme toimintamme aktiivisemmin Pohjoismaissa yhdistyessämme Tanskalaisen Digideen kanssa. Silloin avasimme toimiston Helsingin lisäksi Kööpenhaminaan. Voimme iloksemme kertoa että kasvutarinamme saa jatkoa sillä olemme viime viikolla avanneet toimiston myös Tukholmassa.

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Rasmus Josefsen

2017/09/07

Rasmus on aloittanut kesäkuussa Relevantilla Data-analyytikkona. Rasmus analysoi dataa ja luo kohderyhmiä Relevant Audienceen. Käytännössä Rasmus avustaa dataa myyviä asiakkaitamme saamaan halutuimmat ja arvokkaimmat yleisöt myytäväksi sekä datan ostajia löytämään heille eniten arvoa tuottavat yleisöt palveluistamme.

Lue lisää