Parhaat yleisöt mainostajille – jo yli 240 yleisösegmenttiä

2017/08/30

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville sekä räätälöidä yleisöjä suoraan myös mainostajien tarpeet ja toiveet huomioiden. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 240 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. Nyt ajankohtaisia segmenttejä ovat esim. talven matkailu – niin aurinkoa etsivät matkailijat kuin laskettelulomista kiinnostuneet. Uusimpana segmenttinä tarjolla on SM-liigan segmentti jääkiekosta kiinnostuneet.

Relevant Audienceen on liittynyt jo kattava määrä laadukkaita yleisödatan tarjoajia ja tavoitamme jo noin 15 miljoonaa suomalaista selainta 30 päivän aikana. Uusin kumppanimme on KlikKlik, muita mukana olevia datan tarjoajia ovat mm. Mediatalo Keskisuomalainen, Foreca, Fonecta, Duunitori, Bauer Media ja Liiga. Relevant Audience on lähtenyt mukavasti lentoon jo muuallakin pohjoismaissa, kumppaneitamme ovat mm. Reisegiganten (DK/SE/NO), Tipsbladet (DK), Gaffa (DK/SE/NO), Vores Villa (DK), Mobilselskabet (DK), Bloggers Delight (DK), Euroinvestor (DK/SE) ja Boliga.

Katso ohjeet miten löydät Relevant Audience yleisösegmentit: Adform ja DoubleClick Bid Manager.

Otathan rohkeasti yhteyttä, jos sinulla olisi tarpeen tavoittaa tietynlainen yleisö tai muuten herää kysymyksiä Relevant Audienceen liittyen.

Lisätiedot:
olli.jarvilehto(a)relevant.fi
+358 44 378 8037

Jaa tämä:

Lue myös:

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Tuukka Aaltonen

2017/10/10

Tuukka on aloittanut heinäkuussa Relevantilla projektipäällikkönä. Tutustuttuaan tarkemmin yrityksen eri toimintoihin hän on keskittynyt etenkin mainostajien ja toimistojen datalähtöisen markkinoinnin palveluportfolion kehittämiseen ja verkkopalveluiden kaupallistamisprojekteihin. Tuukka vahvistaa Relevantin projektiosaamista ohjelmistoprojektien konsultoinnissa kerääntyneellä teknisellä ja kaupallisella osaamisellaan.

Lue lisää

Julkaisija, lisää Ads.txt tiedosto sivustollesi nyt!

2017/10/10

Ads.txt tiedoston käyttöönotto on yleistynyt hyvin nopeasti. Google on ilmoittanut että marraskuusta lähtien Googlen Bid Managerin kautta voi ostaa inventaaria ainoastaan lähteistä, jotka on Ads.txt tiedostossa mainittuja valtuutettuja myyjiä, silloin jos tiedosto on käytössä.

Lue lisää

Olemme nyt virallisesti Relevant Digital Oy

2017/10/10

Datan keräämisen ja -aktivoinnin sekä online mainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava Relevant on nyt virallisesti Relevant Digital Oy (ent. Relevant Partner 4 Media Oy). Relevantin monipuolinen data- ja teknologiaosaaminen kuten myös erittäin vahva palveluliiketoiminta tuottavat arvoa laajalle asiakasryhmälle.

Lue lisää

Hej Sverige! Relevant on nyt myös Ruotsissa!

2017/10/09

Reilu vuosi sitten aloitimme toimintamme aktiivisemmin Pohjoismaissa yhdistyessämme Tanskalaisen Digideen kanssa. Silloin avasimme toimiston Helsingin lisäksi Kööpenhaminaan. Voimme iloksemme kertoa että kasvutarinamme saa jatkoa sillä olemme viime viikolla avanneet toimiston myös Tukholmassa.

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Rasmus Josefsen

2017/09/07

Rasmus on aloittanut kesäkuussa Relevantilla Data-analyytikkona. Rasmus analysoi dataa ja luo kohderyhmiä Relevant Audienceen. Käytännössä Rasmus avustaa dataa myyviä asiakkaitamme saamaan halutuimmat ja arvokkaimmat yleisöt myytäväksi sekä datan ostajia löytämään heille eniten arvoa tuottavat yleisöt palveluistamme.

Lue lisää