Lippupiste panostaa dataohjattuun mainontaan hyödyntämällä uutta teknologiaa

2017/08/28

Tapahtuma-alan johtava lippujen välittäjä Lippupiste Oy tähtää tapahtuma-alan vahvimmaksi digimarkkinoijaksi. Lippupiste on kehittänyt pitkäjänteisesti markkinointiosaamistaan investoiden niin henkilöstöön kuin mainonta- ja datateknologiohin. Vahvistaakseen kyvykkyyttään dataohjatun mainonnan edelläkävijänä Lippupiste on solminut yhteistyösopimuksen norjalaisen Cxense Asa:n kanssa, jonka tarjoamaa DMP -teknologiaa hyödynnetään datan keräämiseen, jalostamiseen ja aktivointiin. Järjestelmän ja siihen linkittyvät palvelut Lippupisteelle toimittaa data- ja verkkomainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava Relevant.

“Verkko- ja mobiilikauppamme on ollut jo pitkään tärkein myyntikanavamme. Merkittävin osa tapahtumien mainonnasta on myös digitaalista.

Dataa on hyödynnetty monipuolisesti aiemminkin, mutta nyt haluamme keskittää entistä selkeämmin kaikki mahdolliset lähteet yhteen alustaan, yhdistää viihteestä, kulttuurista sekä urheilusta kiinnostuneen kysynnän tarjontaan ja tuottaa sitä kautta entistä kustannustehokkaampia markkinointiratkaisuja tapahtumajärjestäjä -kumppaneillemme”, toteaa Lippupiste Oy:n toimitusjohtaja Ari Palhamo.

“Lippupisteellä on vahva näkemys ja kunnianhimoinen visio digitaalisen tapahtumarkkinoinnin kehittämisestä ja datan laaja-alaisesta hyödyntämisestä osana kokonaisuutta. On hienoa tehdä töitä koko toimialaa kehittävän edelläkävijän kanssa, joka on valmis investoimaan niin teknologiaan kuin osaamiseen toimintansa kehittämiseksi, sillä molempia tarvitaan parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi” , toteaa DMP -teknologian Lippupisteelle toimittaneen Relevantin CEO Petri Kokkonen.

Lisätietoja:
Ari Palhamo, +358 (0) 10 633 1010
Petri Kokkonen, +358 40 833 5077

Lippupiste Oy on nopeasti kehittyvä, monikanavaisen lipunmyynnin asiantuntija: järjestelmätoimittaja, tapahtumamarkkinoinnin osaaja ja aktiivinen katsomoiden täyttäjä. Lippupisteen myyntikanavien kautta myydään vuosittain noin viisi miljoonaa lippua yli 18 000 teatteri-, kulttuuri, viihde- tai urheilutapahtumaan.

Relevant on data- ja verkkomainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava kumppani. Relevant auttaa asiakkaitaan parantamaan mainonnan tuottoja, kasvattamaan yleisön arvoa ja luomaan uusia tulovirtoja. Lukuisten kehitysprojektien myötä Relevant on lunastanut paikkansa alan johtavana kumppanina.

Jaa tämä:

Lue myös:

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Tuukka Aaltonen

2017/10/10

Tuukka on aloittanut heinäkuussa Relevantilla projektipäällikkönä. Tutustuttuaan tarkemmin yrityksen eri toimintoihin hän on keskittynyt etenkin mainostajien ja toimistojen datalähtöisen markkinoinnin palveluportfolion kehittämiseen ja verkkopalveluiden kaupallistamisprojekteihin. Tuukka vahvistaa Relevantin projektiosaamista ohjelmistoprojektien konsultoinnissa kerääntyneellä teknisellä ja kaupallisella osaamisellaan.

Lue lisää

Julkaisija, lisää Ads.txt tiedosto sivustollesi nyt!

2017/10/10

Ads.txt tiedoston käyttöönotto on yleistynyt hyvin nopeasti. Google on ilmoittanut että marraskuusta lähtien Googlen Bid Managerin kautta voi ostaa inventaaria ainoastaan lähteistä, jotka on Ads.txt tiedostossa mainittuja valtuutettuja myyjiä, silloin jos tiedosto on käytössä.

Lue lisää

Olemme nyt virallisesti Relevant Digital Oy

2017/10/10

Datan keräämisen ja -aktivoinnin sekä online mainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava Relevant on nyt virallisesti Relevant Digital Oy (ent. Relevant Partner 4 Media Oy). Relevantin monipuolinen data- ja teknologiaosaaminen kuten myös erittäin vahva palveluliiketoiminta tuottavat arvoa laajalle asiakasryhmälle.

Lue lisää

Hej Sverige! Relevant on nyt myös Ruotsissa!

2017/10/09

Reilu vuosi sitten aloitimme toimintamme aktiivisemmin Pohjoismaissa yhdistyessämme Tanskalaisen Digideen kanssa. Silloin avasimme toimiston Helsingin lisäksi Kööpenhaminaan. Voimme iloksemme kertoa että kasvutarinamme saa jatkoa sillä olemme viime viikolla avanneet toimiston myös Tukholmassa.

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Rasmus Josefsen

2017/09/07

Rasmus on aloittanut kesäkuussa Relevantilla Data-analyytikkona. Rasmus analysoi dataa ja luo kohderyhmiä Relevant Audienceen. Käytännössä Rasmus avustaa dataa myyviä asiakkaitamme saamaan halutuimmat ja arvokkaimmat yleisöt myytäväksi sekä datan ostajia löytämään heille eniten arvoa tuottavat yleisöt palveluistamme.

Lue lisää